close
情人節快樂!

不過一朝早就搞到我差d發脾氣了>"<
因為媽咪成日都覺得慢慢黎都ok,
今日唔係紅日就唔多人飲茶?
無可能囉,大把人仲放緊新年假la~~~~~
結果要等成50幾張枱-"-
後尾去左敍福樓飲-v-""""""""
飲好就去搭車la。
又係等?! 我真係好討厭等><"""""""""

一上車就瞓覺,出到去TST,
原本諗住睇戲的,點知無咩戲想睇~

陪胖胖豬去H&M兜左個圈,買唔到衫~
之後去:CHOCOOLATE睇,反而買到件tee~

冒險玩左陣,擲rainbow果個人太嚴格了=[
結果我地玩左80個coins,得160張票咋=_=

6:30左右,過去新太陽 千両 拎票~
哇...好多人囉@@"
等成100多張,超誇張!!!

跟住去HarbourCity食抹茶雪糕^0^

My favourite~*
 
QQ小丸子~好味!!

之後又去左中港城,行Bauhaus Outlet~
睇中左件外套,但都幾貴-"-
$2000幾減到$1000幾,已經是半價了...
如果$700左右,我會buy的~!
不過結果都無買到~
跟住返去等位,最後等到成9:00先有位囉-0-"
原本坐個勁迫ge位,後尾有個car位走了~
我即刻問個waitress,我地可唔可以調過去la~
個waitress好好人,yeah..即刻寬敞勁多!!

 

 
叫左個tuna set,超級開心呢 

還有抹茶雪糕糯米糍做甜品呢=P
 

大滿足!!

雖然是個沒有花收的情人節,其實我又無特別希望有花收~
呢d日子,人人都收花,有啥特別???
有tuna食就最開心..哈哈XD
有親愛的胖胖豬陪我一起吃..最happy啦!!


arrow
arrow
    文章標籤
    千両
    全站熱搜

    Kathyi92 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()