close

 

放學後,孤獨的我...自己一個食lunch-v-"

DSC_0995 
有我最愛的Iced Maccha Latte^^
同埋有小毛巾仔換呀=D

食飽飽,之後同Jason傾住行左陣,去Quiksilver~!
好想買野Xd
宜家有買$600送$300的promotion呢!!
我好想去掃貨丫><"""""""""
仲有今個月19號開幕的kitty展,好想去丫!!!!!
還有很想去TW欸/__________\
但我可以點?!?!?!
真的很想很想去...但又被現實條件所限制了~
這段時期,我可以容許自己不理後果,去做自己想做的事嗎?
當我有工作的時候,我相信我一定可以!


 DSC_0996 
唉...同天空一樣的~灰
我真係好想好想好想豁出去...!

arrow
arrow
    文章標籤
    摩斯漢堡
    全站熱搜

    Kathyi92 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()