close


最後一天..Exam!

朝早上完2粒鐘電腦課,即刻考試~!
1粒鐘時間已經完成了,但我地唔可以早走~
結果又呆坐了1粒鐘=口="

lunch去左紅豆冰餐廳>v<"
我都係飲返凍檸茶la=v="
我還是怕肥的...無咩quota喇我Xd

之後返去上堂,學上網?!

4:00p.m. 轉課室去rm2考la~
我被遺棄了在最後一排的corner位
都好ge...可以唔駛受任何人影響到~好事來的XD

考好試的一刻,掛起了8號風球@@"
其實我地呢班真係好好彩!
開學的第一天,打風!
到結尾的一天,同樣地打風了!
中間有一天亦打左次風,不過打唔成的~
正所謂「貴人出門招風雨」


臨走同miss影大合照^0^
我地成班送左張Thankyou card俾miss~
Iris同阿Sze好勁~好有design天份!
我覺得張card真係設計得好有心思、好靚丫>v<"""""


跟住被其他staff趕離開~
因為佢地都要收工~哈哈XDDDDD
8號風球仲唔走,一陣無得走丫...!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Kathyi92 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()