close


第一天上班日。
去到公司樓下,見到要排隊...嚇親
差3分鐘就遲到了-_-
Karen黎開門,一按門鐘就見到佢~哈!
喺公司遊完一輪,返到埋自己個位,
已經唔記得晒頭先d人ge名喇=0="

lunch去左食紅薯粉=v="

今日都算準時放工
Karen有同我講,無咩野do可以閃ga喇~
咁我就同趙生講聲,then就走la~!
趙生仲要走落去幫我開門@@"
我心諗: 我會唔會大牌左d呢?!- -"
要勞煩大老闆去開門-口-"""""""
返工第一日,其實都算係學左好多野
雖然要學識晒的話,感覺都幾有難度-"-
但我好希望自己可以做得到的!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Kathyi92 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()